Report setembre I3

Aquest mes de setembre, els nens i nenes d’I3 hem iniciat una etapa molt especial: l’entrada a la nova escola! Durant aquests primers dies, ens hem anat adaptant a les novetats amb molta il·lusió i curiositat.

Una de les primeres activitats que hem fet ha estat escollir el nom de la nostra classe. Després de pensar idees i fer una votació, hem decidit que serem la classe de les Formigues! Aquest curs, els noms de les classes de tota l’escola estan inspirats en elements de la natura, i a Infantil ens hem centrat en els insectes.

A més, ja hem començat a gaudir de diferents espais i activitats: hem anat a l’aula de música i moviment, hem fet psicomotricitat al gimnàs, i hem descobert moltes coses noves que ens esperen al llarg del curs.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut