BONES FESTES!!!

Totes els i les mestres de l’escola Turó del Cargol us desitgen unes molt Bones Festes !!!

Ha estat un trimestre dur, però amb el gran esforç per part de tots/es els/les nens/es de l’escola, famílies, mestres i equip no docent l’hem superat.

Quan tornem al gener continuarem treballant les mateixes consignes, mans netes, mascareta i distància i aprenent cada dia coses noves amb la mateixa il.lusió de sempre.

Ara a descansar, gaudir de la família i que ens portem tots i totes molt bé.

Cuideu-vos molt!!! us esperem a la tornada.

Assemblea AFA 2020. Participa-hi!

Assemblea anual ordinària de l'AFA de l'escola Turó del Cargol
🗓️  Aquest dissabte, 21 de novembre, a les 12 h celebrem l’Assemblea anual ordinària de l’AFA.

🗂️   L’objectiu d’aquesta és explicar què hem fet durant el curs 2019-20 i què farem durant aquest curs 2020-21.

🙋 També revisarem i votarem els pressupostos i números d’aquest curs.

🖥️   Aquest any ens adaptem a la situació actual i celebrem l’Assemblea de manera telemàtica. Per participar us heu de connectar a…

➡️  https://us02web.zoom.us/j/83418698840

Portes de les classes

Les portes de les classes d’aquest curs 2020-21

Aquest curs el nostre eix transversal son els països del mon i els nens i nenes amb les mestres han guarnit les portes de les seves classes,  cadascú amb el seu país. Han quedat molt xules!!!

Portes de les classes

Itàlia: P3
Islàndia: P4-P5A
França: P4-P5B
Anglaterra: P4-P5C
Nova Zelanda: 1rA
Austràlia: 1rB
Xina: 2nA
Japó: 2nB
Vietnam: 2nC
Congo: 3r-4tA
Marroc: 3r-4tB
Madagascar: 3r-4tC
Estats Units: 5è-6èA
Brasil: 5è-6èB
Argentina: 5è-6èC

Land Art

L’art natura és un moviment artístic que sorgí a finals dels anys 60 i principis dels 70, en el qual el paisatge i l’obra es troben inextricablement relacionats.

Es refereix també a un art creat en la natura, utilitzant materials naturals com pedres, fulles o terra.

fotos Land Art

Article diari El Mundo de Catalunya

“El coronavirus estimula les classes a l’aire lliure a les escoles de Barcelona”

Aquest article l’han publicat en motiu de l’ús i cessió, per part de l’Ajuntament de Barcelona, de diferents espais a l’aire lliure per a les escoles. En el nostre cas gaudim del Parc Güell els dimarts i dijous pel matí.

Veure l’article

Reunió de Delegats/es

Ahir dia 4 de novembre vam fer la 1a. reunió de delegats/es del curs.

Van ser molt interessant totes les propostes que els representats van comunicar .
Els i les nostres delegats/des del curs 2020-21
1r A: Pep.          1B: Leonardo
2A: Julieta        2B: Raquel        2C: Lia
3r-4tA: Aya       3r-4tB: Claudia       3r-4tC: Nora
5è-6èA: María      5è-6èB: Charlotte      5è-6èC: Lea

Castanyada 2020

Aquesta setmana ens ha visitat la Castanyera, ha seguit les normes de seguretat i higiene que fem a l’escola, la seva mascareta, distància de seguretat i rentat de mans.

Està molt contenta de les reproduccions que han fet els i les nens i nenes de l’escola d’ella i dels castanyers.

Avui hem celebrat la Castanyada 2020 cada cicle de manera diferent i ens l’hem passat molt bé!!  Podeu veure les fotos i els vídeos en aquest enllaç  Castanyada 2020

BENVINGUT OCTUBRE

Els nens i les nenes de 3r i 4t donen la benvinguda al mes d’octubre.

Jambo, Jambo bwana,
Habari gani,