SORTIDA CONÉIXER EL NOSTRE ENTRON CM – CS

Els i les alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior, conjuntament amb els de l’escola de la Torre, van realitzar una sortida conjunta per conèixer el nostre entorn més proper.

Durant el segon trimestre, el nostre cicle mitjà ha realitzat un projecte anomenat “Anem d’excursió” que consistia en conèixer quines eren les característiques del nostre entorn, així com també una mica d’història del poble de Vilanova d’Espoia. És per aquest motiu que va ser l’encarregat d’explicar  a la resta de companys de cicle superior i de l’escola de la Torre 5 cèntims del què havien après.

Com a intercanvi, els alumnes de la Torre ens van explicar un tou de coses sobre les Barraques de pedra seca i la malesa que es troba al costat del riu d’Agost.

Finalment, l’activitat va culminar al camp de futbol, on vam dinar i jugar una mica, fins retornar, aquesta vegada a l’escola en bus.

Clica aquí per veure les fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *