Inaugurem el càrrec de Periodistes!

INFORMACIÓ D’ÚLTIMA HORA!!!

ELS NENS DE 5È COMENCEM A FER DE PERIODISTES PERQUÈ ESTIGUEU INFORMATS DE TOTES LES NOVETATS DE L’ESCOLA.

Aquest any, els nens de cinquè tenim un nou repte: publicarem notícies per la web de l’escola. Volem provar aquesta iniciativa, ja que és el primer cop que ho fem al Taqui, per tal d’aconseguir que els nens i nenes cada vegada s’acostumin a llegir i escriure a la nostra web. Convidem a tothom a que llegeixi les nostres notícies que redactarem i publicarem per tal de que tothom pugui estar ben informat del què passa a l’escola, escrit pels propis alumnes!

Seguiu-nos!

periodistescarrec

Per ordre d'aparició d'esquerra a dreta: Aina, Blanca, Marc. Luca, Iván i Sergio.