Implementem el BYNAPP

UNA APLICACIÓ QUE REVOLUCIONA LES XARXES!

Al començament del curs escolar l’escola Taquígraf Garriga ha posat en funcionament la nova app per a Androids i iOS anomenada Bynapp, que consta d’una aplicació on el/la tutor/a del seu fill/a pot enviar-vos missatges, com per exemple: si el seu fill/a ha de ser trucat/ada a una reunió, pel Bynapp t’ho pot dir.

És una app monodireccional on només pot parlar el mestre o la mestra dels fills. Si tu vols parlar amb el mestre o mestra has de trucar a l’escola o escriure una nota a l’agenda.

A més a més, el mestre/a també pot fer una nota general o penjar fotografies de la classe que podran veure totes les famílies dels nens i nenes de la classe.

Esperem que us animeu a fer-la servir tots aquells que encara no la tingueu descarregada, i recordeu, pregunteu alstutors/es dels vostres fills/es els codisde cada classe.

bynapp

Imatge de la pantalla d’inici