Exposem les nostres maquetes!

Exposició de maquetes de màquines simples i compostes.

Els alumnes de 6è han estat treballant durant aquest segon trimestre les màquines simples i compostes. Han finalitzat aquest treball amb un producte final que són les diferents maquetes que trobareu a la planta +1 de l’edifici de primària enmig del passadís (davant dels lavabos dels alumnes).

Us animem a tots a venir a passar a veure les diferents creacions dels alumnes, on s’ha valorat de manera molt positiva que fossin treballs elaborats pels propis alumnes, amb materials reciclats i, sobretot, acompanyats d’una exposició oral d’aquesta maqueta (com s’ha fet i què s’hi representa).

Aquesta exposició es mantindrà fins setmana santa, aprofiteu i veniu!

Aquí us deixem un recull de fotografies!