EN EXCLUSIVA! LA CRÒNICA DE LES COLÒNIES DE 6È!

Aquí teniu un resum detallat de tot el que vàrem fer a les colònies de 6è el passat mes de febrer. També teniu les fotos en un àlbum de google fotos, així que esperem que ho gaudiu!

DIA 1

Vam arribar a l’escola a les 9h del matí i vam pujar a les classes per esperar a que vingués l’autocar a recollir-nos. Un cop hi érem tots, els pares i mares ens van ajudar a col·locar les maletes a dins del maleter de l’autocar i vam poder pujar per parelles a dins.

El viatge va durar aproximadament un parell d’hores sense gaires incidents; tot i que hi va haver una companya que al tram de corbes es va marejar i tots vam acabar sabent, sense voler, que havia esmorzat.

Sobre les 11:30h vam arribar al Port del Comte, vam deixar les maletes i vàrem anar al lloguer d’esquí mentre esmorzàvem .

Quan vam agafar els materials no sabíem com portar-los fins a una sala per poder preparar-nos, allò va ser un caos, no teníem ni idea de com ficar-nos les botes, però va ser molt divertit .

Després d’una llarga estona ja estàvem apunt per esquiar, quan vam arribar a la pista d’esquí vàrem conèixer als monitors que feien dir David alt, David baixet, Manel i Yolanda però pels amics li agradava que l’anomenessin Yoyi. Com hi havia dos Davids i un era més alt que l’altre els dèiem així per diferenciar-los. Ens van separar per grups i vam començar a esquiar. Al principi ens van ensenyar les parts que tenien els esquis i com posar-nos-els. Més tard quan ja teníem els esquis posats vam fer exercicis per acostumar-nos a lliscar sobre la neu.

Després de dues hores de classes vam anar a dinar amb les botes posades, caminàvem molt estrany! El dinar estava bo; macarrons amb tomàquet, pollastre amb patates i fruita. Quan vam acabar vàrem tornar a pistes, aquella tarda hi van haver moltes caigudes i una d’elles va ser la de la Paula, que no va poder frenar i es va xocar amb el Marc i  l’Hugo de morros. A l’acabar ens vàrem instal·lar a les habitacions, i vam anar al menjador per berenar pa amb xocolata.

Seguidament ens vam preparar per  fer una guerra  de neu, que va resultar ser molt divertida. El paisatge era impressionant, de tornada al alberg, molts van caure per culpa del gel. Un cop que vam arribar a les habitacions vam tenir temps per dutxar-nos i arreglar-nos. A les 20:30h estàvem fent cua per anar a sopar, després de sopar vàrem anar a les habitacions per posar-nos el pijama i per preparar-nos una actuació per fer un concurs. Més tard quan  ja estàvem preparats havíem d’anar a una sala per poder fer el concurs, hi havia tots tipus d’actuacions; la més divertida, va ser la dels acudits del Miguel Ángel, va ser el més graciós . A continuació no podem oblidar el pijama del Ferran que li anava petit i els botons estaven a punt d’explotar, quin fart de riure! Per acabar el dia vam tornar a les habitacions a dormir perquè estàvem molt cansats.

DIA 2

L’Uri ens va aixecar a les 8 del matí amb molta energia i alegria, ens vam posar la roba d’esquí i els últims 20 minuts ens vàrem posar les botes, per poder esquiar. Quan era l’hora d’esmorzar en dirigíem al menjador, hi  havia moltes coses per escollir. Quan finalment acabàvem vam anar a buscar els esquís, un cop preparats ens van recollir els monitors per poder fer les 3 hores d’esquí, aquell dia vàrem pujar tots els grups a la cinta llarga, va anar tot fantàsticament. Quan vam acabar ens feien molt mal les cames, i tot i així ens vam desplaçar cap al menjador per poder dinar. A les 3 ens esperava l’activitat estrella que era els trineus! Va ser super divertit encara que van haver-hi moltes caigudes. Després vam anar a berenar;  aquell dia hi havia pa amb formatge, quan vam acabar van vindre uns monitor per fer jocs amb nosaltres, més tard vàrem anar a les habitacions però no ens vam poder dutxar perquè no hi havia aigua calenta. Més tard vam anar a sopar i a fer mes jocs amb els monitors, una vegada que vàrem acabar vam anar a dormir perquè estàvem molt cansats.

DIA 3

Ens vam llevar sobre les 8 del matí, vam anar a vestir-nos amb la roba d´esquí, però, abans havíem d’esmorzar. Hi havia torrades, cereals, sucs, croissants, etc. Després vam estar esperant a els nostres monitors d´esquí i l’Uri ens va gravar dient bon dia. Vam estar esquiant de 10 del matí a de 12 del mig dia. Aleshores vam anar a dinar perquè teníem molta gana. De primer hi havia llenties i de segon croquetes amb peix arrebossat. A la tarda després de dinar, vam anar a esquiar 1 hora més. Un grup ja va baixar per primer cop per les pistes que es trobaven al damunt de la muntanya. Vam pujar pel telecadira i va ser una experiència xulíssima!

A l’acabar vàrem fer dos grups de 20 persones per anar a la piscina perquè no hi cabíem tots, així que cada grup va estar 30 minuts. Després de la piscina ens vam dutxar i vam anar a berenar pa amb xocolata. Més tard ens vàrem anar a jugar amb el Lluís i la Irene, els nostres monitors de lleure, a fer bromes.

Vam anar a sopar, hi havia arròs a la cubana i de segon truita amb una empanada, i de postres, flam. Després vam anar a vestir-nos per anar a la discoteca, abans però vam jugar amb el Lluis i la Irene a un joc que consistia en que els monitors havien de dir una paraula i cada grup havia de dir una cançó amb aquella paraula. Quan vàrem acabar, va començar la discoteca i vam ballar amb molt de ritme. Al  voltant de les 23:30h la discoteca va acabar, estàvem tan cansats que ens vam posar el pijama i ràpidament ens vam quedar fregits.

DIA 4

Ens va aixecar l’Uri amb molt bon humor, ens vam vestir amb la roba d´esquí i vam anar al menjador a esmorzar. Per esmorzar hi havia pa amb Nutella i galetes. Quan vàrem acabar vam anar a buscar material d´esquí i vam anar al punt de trobada amb els monitors.

Esquiarem durant 3 hores fins al migdia. Durant aquests temps ens va donar temps a gairebé tots els grups per fer una baixada com a mínim des de les pistes de dalt de tot del telecadira. Alguns de nosaltres no ens ho crèiem després de recordar com érem de maldestres abans de començar a saber esquiar! Va ser molt emocionant acabar l’esquiada així! Ara si que podem dir que ja sabíem esquiar!

Seguidament vam deixar el material i dinarem d’una revolada ja que el conductor de l’autobús ens esperava a fora. Quant finalment vàrem acabar de dinar vam recollir les maletes i vam pujar a l’autobús. Vàrem arribar a la escola una mica més tard de les 16:30h i estàvem tots molt contents de veure a les nostres famílies.

Us deixem aquí les fotos i els vídeos!