El pregó de carnestoltes 2019

Sis nois i noies de cinquè ens van parlar de com va anar el CARNESTOLTES.

Primer de tot van ser escollits per fer el pregó de carnestoltes: el Ferran, la Mara, la Lucia Rivero, la Lucia Martin, el Rafa i  la Lola.

Els pregoners van ser escollits després de fer un càsting, per a que després  del pati, el passat divendres dia 22 de febrer, el llegissin davant de tota l’escola.

Tots ens vam reunir a la pista perquè els pregoners ens van dedicar unes paraules per riure’ns de tots nosaltres: els mestres, alumnes i altres professionals de l’escola. L’escrit estava fet amb tots de rodolins que ens van fer riure moltíssim.

Al final del pregó es van dir les consignes per portar durant la setmana de carnaval.

Aquestes van ser les consignes:

Dilluns 25 de febrer

Fent el mandra estaré

I amb PIJAMA vindre!

Dimarts 26 de febrer

Ven aviat em llevaré,

i el cap em decoraré!

Dimecres 27 de febrer

El cap ja no se on tindré,

i una sabata i un mitjó de cada portaré !

Dijous 28 de febrer

Del color de la mascota vindré!

Després de dedicar-nos aquestes paraules van posar música i tothom va ballar, cantar i ens ho vàrem passar molt bé!