CONCURS STOP ACCIDENTS

UNA ALUMNA DEL TAQUI GUANYA EL CONCURS DE DIBUIXOS

El passat dia 10 de gener va venir el Diego (Agent de la Policia Local) acompanyat d’una membre de l’Associació Stop Accidents i ens van sorprendre amb aquesta notícia: la Mara López, de 5è B va guanyar el concurs que vàrem participar l’any passat.

La fundació Mapfre i Stop accidents, s’uneixen per posar en marxa aquest concurs, amb l’objectiu de desenvolupar activitats participatives de sensibilització, davant la problemàtica dels accidents de trànsit i les seves conseqüències. Amb la finalitat de generar en els alumnes, les activitats necessàries per prevenir accidents i els hàbits de conducta segurs orientats a assolir una mobilitat eficaç i segura.

Els alumnes traslladen les seves idees en una redacció o un dibuix, on transmeten missatges amb valors, relacionats amb el món del trànsit i de la seguretat viaria tractat.

Aquest concurs el vam fer a 4t i va venir el Diego de la Policia Local i un membre de l’associació Stop Accidents a presentar-nos el concurs.

Ens van explicar les normes de circulació al conduir, si vas pel carrer els perills que has d’evitar o les situacions perilloses a tenir en compte, com per exemple si se t’escapa la pilota cap a una carretera o carrer.

També hem descobert que han guanyat més escoles d’Esparraguera perquè al calendari sortien els seus escrits i els seus dibuixos.

Així doncs, podem dir que tenim uns molt bons futurs conductors!