Visita de l’Escola Mahtra de Tallin (Estònia)

El divendres 27 d’abril ens van visitar els mestres de l’Escola del Tallinn Mahtra Primary school de Tallín (Estònia)

La delegació estava formada per catorze mestres amb la intenció d’intercanviar experiències educatives i observar les classes que s’impartien a la nostre escola i l’Escola Splai va ser l’escollida com a referent d’escola pública. Els vam donar una visió àmplia del nostre projecte educatiu i dels nostres trets d’identitat.

Van assistir a les classes durant el matí i ens van portar productes del seu país com a mostra d’agraiment. L’intercanvi va acabar amb un dinar de germanor entre els i les mestres de les dues escoles. Van quedar molt satisfets per l’atenció rebuda i pel que havien vist.

Nosaltres també els vam agrair el seu interès i la seva amabilitat durant les dues hores de la seva estada en el nostre centre.