L’Escola Splai, millor nota de Catalunya al concurs d’anglès “The FONIX 2018”

Us informem i volem compartir amb vosaltres que estem molt contents ja que els alumnes de 6è de primària: Marc Zapater, Biel Romero i Iker Mateos, han aconseguit la millor nota de tota Catalunya entre els més de 100 vídeos presentats per l’alumnat de 5è i 6è de primària de les diferents escoles.

Podeu consultar el resultat al següent enllaç:

El nostre vídeo ha obtingut la millor nota del jurat especialitzat composat per mestres d’anglès, professorat de Cambridge, el Departament d’Educació, el portal Netlanguages i International House. Això sumat al 19è lloc en les votacions de Youtube, ens ha donat la primera posició.
Per tant, són uns dels 3 finalistes del concurs i aniran a la gran final del dia 26 de maig al mati retransmesa per LA XARXA televisió, on podran aconseguir dues setmanes de colònies d’esports a Andorra en inmersió lingüística en anglès com a premi principal. Ara han de preparar un altre representació en temps real de 4 minuts de duració. La part bona es que ja tenen premi segur !!

Moltes gràcies de nou per la vostra col·laboració votant i compartint el vídeo !! Els alumnes han fet una feina excepcional !!