La V xocolatada solidària organitzada per l’AFA va recollir el passat divendres 25 de febrer un total de 458 euros en forma de donatiu que l’AFA ha decidit arrodonir fins a la quantitat de 500 euros per a la investigació del càncer infantil.
La xocolatada, organitzada per l’AFA amb el suport d’un grup de mares col·laboradores que van repartir berenar a totes les famílies que es van apropar a gaudir d’un bon got de xocolata vam comptar amb el suport de l’empresa del menjador, Pam i Pipa Serveis Educatius, que va oferir i preparar la xocolata que es va repartir. Per a la celebració, l’AFA també va comptar amb donatius amb espècies de Bonpreu, Supeco, McDonald’s i Panrico.
A banda de gaudir d’un bon got de xocolata calenta les famílies també van poder col·laborar amb la causa adquirint una polsera solidària a l’stand de Polseres Candela.
La festa va ser tot un èxit i des de l’AFA volem agraïr la participació de tothom que es va apropar a col·laborar.



