Preparats per Sant Jordi?

Molt bon dia a tothom!

Comencem una setmana molt especial, s’acosta Sant Jordi i què millor que començar per recordar la seva llegenda.

Image

Aquí en teniu una feta amb ombres xineses! Si voleu podeu inventar-vos un ritme o una música per cada personatge i cada vegada que apareguin a l’escenari tocar-ho. Podeu utilitzar diferents sons amb qualsevol objecte/instrument que tingueu per casa (gots, pals, ampolles, etc) o amb el cos (picar de mans, peus, dits, sons amb la boca). I si us atreviu, gravar-vos en video i enviar-ho a l’email de l’escola: musica@escolasantaperpetua.cat.

I pels més petits de la casa us deixo uns dibuixos dels personatges de la llegenda per si els voleu pintar (a l’ordinador o imprimint la imatge) o ensenyar (abans imprimir i retallar) cada vegada que veieu el personatge a la llegenda.

O fins hi tot, si algú vol fer un petit teatret amb titelles (imatges retallades) o amb ombres xineses, fantàstic!

A més a més, podem aprofitar per aprendre o recordar algunes de les cançons de Sant Jordi:

1. Sant Jordi no tenia cap soldat.
  2. Sant Jordi.
  3. Personatges: Sant Jordi, la Princesa i el Drac.
  4. Sant Jordi, vine aviat!

I si encara sou més atrevits, podeu inventar-vos noves lletres o crear acompanyaments ritmics/sonors mentre les canteu.

Molt bon Sant Jordi a tots/es!!! Molts petons i una forta abraçada!