Com esteu? Ja podeu sortir al carrer, que bé! Tot va millorant poc a poc.
Aquesta setmana la proposta per l’activitat 3 és de motricitat fina i coordinació. Teniu diferents vídeos fets per mi on us explicaré cada activitat i petits reptes per jugar a casa.
Amb els nens de EI 3 fem excepcions i podeu ser més flexibles i ajudar-los vosaltres. Qualsevol d’aquests nens pot fer els reptes recolzant les dues mans o tocant el got, ja que el que necessiten és seguretat. Jo al vídeo dic que no s’ajudin perquè ho intentin i s’esforcin però no ha de ser un obstacle que els perjudiqui a no fer-ho o bloquejar-se. El més important és que acabin fent les activitats amb més o menys ajuda.
Entreu en aquest enllaç i aneu mirant els vídeos i practicant.
https://photos.app.goo.gl/JooKR13PpkAfnQPy6
Ja sabeu que podeu explicar-me com ha anat l’activitat i enviar-me vídeos o fotos a:
educaciofisica@escolasantaperpetua.cat
Tot el que envieu ho publicaré al blog nostre de l’escola, per compartir entre tots les nostres activitats i que pogueu veure els vostres companys.
Una abraçada forta!


