Els dilluns al matí cal que vinguem amb molta energia perquè fem la Psicomotricitat amb el José Angel. Ens ho passem molt bé amb les activitats que ens proposa.
Jugant a través de la psicomotricitat l’infant guanya autonomia, seguretat i autoestima i se l’acompanya a la construcció de la identitat pròpia. A través del moviment i l’acció, l’infant va aprenent a relacionar-se amb el seu propi cos, amb l’espai, amb els objectes i amb els altres. Quan un infant juga i es mou, està expressant el seu món interior i el seu procés de desenvolupament així com està aprenent sobre ell mateix i sobre el món que l´envolta.
L’espai conté i ofereix als infants una sèrie de materials pensats i ajustats al desenvolupament i necessitats dels infants. És un context de confiança, seguretat i llibertat on l’infant podrà expressar-se, relacionar-se i tenir experiències.






