Benvolgudes famílies,
Com ja us havíem informats en anteriors entrades, l’escola s’ha inscrit en el Programa de Consum de Fruita a l’Escola. Portàvem molt de temps amb el misteri de quina seria la data en la qual començaria el programa i què seria el que menjaríem. Finalment, aquests dubtes han estat resolts!!
A continuació us informem dels productes i de les dates aproximades en els quals els rebrem. Recordar-vos que els hi repartirem als vostres fills i filles durant l’hora d’esmorzar.
| Data | Fruita |
| 20 de novembre | Poma, pera, raïm i clementina. |
| Gener | Cicerol, pera conference, clementina i plàtan |
| Febrer | Kiwi, poma golden, taronja i poma vermella/bicolor |
| Març | Maduixot, pera conference, pastanaga i taronja |
| Abril | Pera, poma i plàtan |
| Maig | Albercoc, nespra, nectarina i pera |
| Juny | Cirera, prèssec i paraguaià. |
Cada dia repartirem una fruita diferent. Vosaltres podeu decidir si voleu que esmorzin només la fruita o que sigui un complement de l’esmorzar que ja porten. Anirem actualitzant les dates tan bon punt les anem sabent i les col·locarem en el calendari de la pàgina principal del lloc web!!


