El pròxim 25 de novembre hi ha eleccions al Consell Escolar del nostre centre. Segur que la majoria de vosaltres ja sabeu què és i com funciona, però considerem important poder fer-vos un breu resum recordatori amb la informació extreta de la pàgina web de la Generalitat de Catalunya:
El Consell Escolar és l’òrgan de govern del centre educatiu. Està compost per representants del personal docent, del personal d’administració i serveis, dels pares i mares, de l’associació de famílies, dels i les alumnes i una persona representant de l’Ajuntament. Els i les representants surten elegits per votació.
Les seves funcions són entre altres:
• Aprovar el pressupost del centre, fer-ne el seguiment i aprovar-ne la liquidació.
• Aprovar el reglament de règim intern del centre.
• Promoure la conservació i renovació de les instal·lacions i material escolar.
• Analitzar i valorar el funcionament general del centre, l’evolució del rendiment escolar.
• Elaborar un informe que s’inclou en la memòria anual.
Des de l’AFA us volem encoratjar a participar activament d’aquest procés, no només amb la vostra votació el pròxim 25 de novembre, sinó també presentant les vostres candidatures.
Si voleu consultar el calendari amb les dates que ha publicat l’escola ho podeu fer aquí: https://agora.xtec.cat/ceip-sp/portada/eleccions-al-consell-escolar-2/
La implicació en els assumptes del dia a dia de la nostra escola és, sens dubte, una contribució directa al benestar i l’educació dels nostres fills i filles.



