SUBIRATS TASTA’L

El passat diumenge, 28 de novembre, l’escola Sant Jordi va participar al Subirats tasta’l.

Com tots els darrers anys, l’escola i els nens i nenes de cicle superior, van muntar la seva parada on normalment venen els seus productes però, aquest any per motiu de la pandèmia, només teníem pomada de vi a canvi d’una donació o la voluntat.

Els nens i nenes de cinquè a la parada explicaven totes les tasques i el funcionament de la cooperativa “La vinya de l’emoció”.

Els nens i nenes de sisè feren la vista guiada a la nostra vinya on explicaven diferents punts, des de l’any que tenim la vinya i la creació de la cooperativa, passant per les varietats de ceps que hi han, el tractor, els fruiters… Vam fer dues passes una a les 10.30h i una altra a les 11.30h amb gran afluència de públic.

Van estar una mica nerviosos per parlar davant de tanta gent però es van en sortir dallò més bé. Disposats a repetir si algú ens contracta!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *