SORTIDA AMB BICI

Dimarts 15 de desembre 5è i 6è vam anar d’excursió amb bici.

Vam marxar a las 10:55 de l’escola, per dins del poble, i ens dirigirem cap al carrer de can Rovira, i allà vam agafar un caminet que passava per dins del bosc.

Quan vam sortir del caminet, ja érem a la sortida de can Rovira, i vam seguir per un camí rural, fins a una hípica. Passada l’hípica vam seguir per un camí bastant ample.

Anàrem per aquell camí, fins que, després d’una pujada empinada, vam arribar a Sant Sebastià dels Gorgs, on vam jugar  i descansar una mica a la plaça de l’església, on hi havia una pista.

Tot seguit vam creuar el poble i seguirem per un camí d’asfalt fins a  Masia Llinda, on l’Àngels i la Gemma van explicar que elles de petites hi havien anat.

Després d’arribar a la masia, vam continuar fins arribar a l’autopista on ens vam divertir saludant i fent pitar els cotxes i camions.

A continuació vam tornar cap a la plaça de l’església de Sant Sebastià dels Gorgs, on vam dinar, vam jugar, i alguns fins i tot vam anar a veure el cementeri, que es podia obrir per un baldó.

Al cap de molta estona mentre alguns anaven a buscar aigua a la font, el Dani va venir, i vam estar allà mirant uns mapes de rutes per el bosc, i vam decidir que anirien a visitar la Font de la Canya. A tothom li va agradar la idea i vam marxar de St. Sebàstia i vam tornar a entrar al bosc, fins a la Font de la Canya, on vam poder gaudir d’unes vistes precioses ja que el sol il·luminava el camí, l’herba i els arbres.

Un cop allà ens vam decebre una mica, ja que la ruta estava tancada i no vam poder veure el jaciment, igualment l’Àngels ens va explicar que allà s’havia descobert la primer premsa de raïm de Catalunya.

Finalment vam tornar cap a l’escola, va ser una excursió preciosa.