Sortida al museu de les matemàtiques

El dimecres 25 de febrer del 2020 vam sortir d’escola molt contents. Va arribar l’autobús i ens va portar a Cornellà,vam anar a un parc i vam estar de les 10:00 a les 12:45.

Quan vam entrar al museu no hi havia exposicions, eren jocs matemàtics. Després vam fer una rotllana amb la monitora del museu i ens va explicar tot:com es jugava,que s’hi havia de fer,etc… Vam estar allà una bona estona. Quan vam sortir vam dinar .Després de dinar vam anar al parc però estava plovent.Vam anar a fer un passeig per aquella plaça. També hi havia ànecs.

Va arribar l’ autobus, vam anar a l’escola i vam dibuixar fins les 16:30.