Sant Jordi 2023

Com cada any la celebració de la Diada de Sant Jordi és un dia ben especial. A les 9 del matí les classes eren quasi buides perquè tots els que han anat arribant s’han quedat fent una primera ullada a la paradeta de llibres que han muntat els de Cicle Superior.

Un cop a dins l’escola hem obert orelles i ulls per escoltar les àvies-contacontes que, amb un llibre entre les mans, han vingut a passar una bona estona amb nosaltres. Hem omplert de paraules, imatges i vida sis racons de l’escola, preparats expressament per a l’ocasió.

Portem tota la setmana preparant les roses de Sant Jordi. Roses plantables, fetes amb paper reciclat, que contenen llavors de pensaments, orenga, petúnies, camamilla…

Durant el matí cada grup ha anat a visitar la paradeta i a triar un conte per la classe i a la tarda, sota les moreres, un cop recollit el conte que l’Ajuntament regala a cada alumne, ens hem regalat una estona de lectura compartida grans i petits en parelles.

Bon Sant Jordi a tothom!