HEM GUANYAT EL PREMI BALDIRI!

Els alumnes de Cicle Superior de l’escola es van presentar a la convocatòria dels Premis Baldiri Reixac  en la categoria d’Experiències i han estat premiats pel seu projecte, Cooperativa de la vinya de l’emoció.

Els premis Baldiri Reixac reconeixen l’empenta i la innovació de mestres, agents culturals i alumnes que treballen amb passió per l’educació.

Cada any, els Baldiri impulsen idees i projectes artístics i pedagògics que introdueixen la cultura i nous aprenentatges a l’aula.

En la categoria Experiències el Premi Baldiri reconeix les experiències d’aprenentatge en grup dins i fora de l’aula que responguin de forma innovadora a les necessitats dels infants i els reptes educatius actuals.

La cosa va anar així, en una visita guiada a la vinya ens van suggerir presentar-nos.

La comissió gestora de la nostra cooperativa va estudiar les bases del premi i en va fer un resum per presentar la proposta de participació a l’assemblea. La proposta va resultar aprovada, tot i que per majoria simple.

Després de les vacances de Nadal, tota la classe, ens vam dividir en grups de treball i ens vam posar a omplir el qüestionari que ens demanaven. Vam aconseguir enviar el qüestionari conjuntament amb una amplia documentació del nostre treball, abans de la Festa Major.

Va arribar el covid i ens en vam oblidar… i ara resulta que hem guanyat!!

En la seva 42a edició, els Baldiri, han guardonat 22 projectes de la categoria Experiències, triats d’entre un total de 129 i una ha estat la nostra.