L’entrega de les flautes

Els reis ens van portar les flautes a l’escola. Va ser així: vam arribar a l’escola i ens vam trobar els regals que ens van portar els reis. Vam entrar a classe i després que la Mireia ens informés d’algunes coses vam fer un cercle a l’espai del drac amb els de tercer i amb els regals al centre. Abans d’obrir-los la Marta va fer “un cigró petit” i li va tocar a la Laura. La Laura va voler obrir el de 4t i dins hi havia unes flautes!

El dia de música vam anar a la classe, vam fer un cercle i vam haver de dir una cosa de la flauta per poder fer el ritual. Quan havíem dit allò de la flauta, la Marta ens va dir unes paraules sàvies. Pel ritual ens va entregar les flautes i després vam anar a tocar.