INICI DE CURS CICLE SUPERIOR

Aquest inici de curs ha estat molt diferent.

Com cada any 5è i 6è vam anar a collir raïm a La Vinya de l’escola, però no podíem fer servir cap utensili sense desinfectar.

Una altre cosa diferent era que tothom havia de portar mascareta i ens ofegàvem per la calor .

Aquest any com que no podíem fer most a l’escola tothom es va emportar un quilogram de raïm a casa per fer most allà.

Després ens van dir que féssim un text sobre el most acompanyat duna fotografia o un dibuix.

Ens ho vam passar molt be però una part del raïm tenia míldiu, que va perjudicar una gran part de la verema.

Després a la classe vam fer una mica de most per a fer experiments.