ACTES VANDÀLICS A LA VINYA!!!!!!!!!!

Dimarts dia 18 de febrer vam anar a la vinya i ens vam trobar els bancs destrossats, sense estació meteorològica, la mànega tota desenrotllada pel mig de la vinya i els fulls de les gràfiques arrugats i estripats per tota la vinya.

No és la primera vegada que ens entren a destrossar i a robar. Han intentat forçar el candau de la caseta per poder entrar, han posat cadires de plàstic i han llençat residus.

Tota l’ escola està molt disgustada perquè tota la feina que hi fem per nosaltres és important. Ens sentim molt mal tractats pels gamberros del poble que venen a fer gamberrades a la nostra vinya.

Creiem que la vinya no és un lloc per fer gamberrades,ja que la vinya és de l’escola i la fem servir els nens per aprendre d’una manera diferent.

Aquests fets han estat denunciats davant dels Mossos d’esquadra de Sant Sadurní d’Anoia.

Abans                                                                         Ara