Fem melmelada “escolana”

El dimarts 14 de setembre les nenes i nens de Cicle Mitjà vam anar  a collir a La Vinya. Les varietats que vam collir van ser Garnatxa blanca i Parellada. Allà vam fer most fent servir, primer la desrapadora i, després, la premsa. Una part de la collita la vam portar a l’escola per fer, l’endemà, una recepta molt especial.

El dimecres vam preparar el sucre, vam desrapar amb les mans els gotims i li vam treure les llavors; vam agafar la cassola, el fogonet i la cullera de fusta. Després de molta estona remenant i remenant vam a conseguir una deliciosa….MELMELADA “escolana” de RAÏM!!

Si us animeu a fer la recepta de melmelada de raïm només necessitareu 500gr de sucre per cada quilogram de raïm.