Esmorzar dels pagesos

L’esmorzar dels pagesos és un agraïment que els hi fem als pagesos, ja que ens venen ajudar a la vinya.

Els alumnes de cicle superior els convidem a que vinguin a l’escola a fer un esmorzar,i mengem: entrepans, coca amb xocolata, sucs i most de la nostra vinya.

Al final de l’esmorzar els hi donem un llibre amb fotos de la vinya on es poden veure les diferents estacions de l’any i els agraïments.

Els que venen a l’esmorzar dels pagesos són: el regidor de cultura, el Melcior, el Ton, el Josep, el Lluís, la Mar, el Fèlix, l’Eduard i la Cristina.

Tots aquests pagesos són els que ens ajuden a fer una vinya millor.

Gràcies a ells tenim una vinya ben tractada, amb un raïm boníssim!. Per Nadal pengem coses Nadalenques i aquest any hi hem posat ninots de neu que hem fet amb fusta i pintura blanca per la neu, taronja per la pastanaga i colors diferents de roba. Ens agrada molt compartir moments amb els pagesos.