Carnaval a l’escola

El dijous 2 de febrer van arribar els carnestoltes, acompanyats de tabals i els seus ajudants. Quan van arribar, van explicar les consignes per cada dia:

Dilluns amb pijama vam anar.

Dimarts tots vestits d’esports.

Dimecres d’oficis vam anar.

Dijous amb la cara pintada i/o pentinat divertit

Divendres la temàtica era lliure.

Cada dia de la setmana, el rei, la reina i els ajudants, passaven classe per classe a preguntar si havien complert les consignes que els hi havien dit.

El dijous 8 vam marxar tots els nens i nenes d’excursió a la plaça del Solei, vam menjar un munt de truita i botifarra d’ou, després els de cicle superior vam explicar un conte a cada cicle.

El divendres 9 els nens i nenes de cicle superior vam organitzar una gimcana, però com que va ploure, la vam acabar fent dins l’escola. A la tarda, el temps ens va acompanyar i vam poder fer la rua de carnaval pel poble. Des de l’escola vam sortir amb música fins a arribar a la plaça. Allí, els nens i nenes de cicle superior vam fer un ball. Finalment, vam tornar a l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *