Barraques de pedra seca de Sant Pau

Avui, per acabar el trimestre, tota l’escola hem anat a passejar pels volts de Sant Pau. Els del Centre d’Estudis de Subirats (CESUB) ens han acompanyat a les vinyes i ens han explicat com es construïen les barraques de pedra seca, quina funció tenien, què diferencia les barraques de Subirats de les de la plana…

Hem pogut visitar la Barraca del Mariano, girant a l’esquerra pel camí de la hípica i la Barraca d’en Clics, cap a Conxes Portes.

Hem trobat moltíssims fòssils buscant per la vinya, n’està ben ple, no només de cargolines i petxines sinó que també hi hem trobat uns fòssils màgics, antics eriçons de mar que quan s’hi posa aigua es converteixen en flors.

Ha estat un dia ben xulo, que hem gaudit fent cultura i territori. I per acabar, ja a l’escola, hem compartit una mica de garlanda i xocolata sota els porxos, per anar fent boca del que vindrà!

Bones vacances, famílies!