Assemblea de convivència: JO

Hem iniciat el projecte de convivència a l’escola. Aquest trimestre ens hem proposat mirar-nos, veure’ns, acceptar-nos i reconéixer-nos. En definitva un treball profund del Jo. Aquest bloc ha tingut com a tret de sortida una trobada conjunta de tots i totes. Vam veure un curtmetratge del conte de “El cazo de Lorenzo”. Després, per grups barrejats des de I3 fins a 6è, vam fer un cercle de presentació i vam passar a agafar cartolines i diversos materials plàstics per dibuixar el nostre retrat. Teniem carbonet, grafit, paper blanc, creta, miralls…Va ser un goig poder compartir-nos i expressar-nos. Ens podeu trobar a l’entrada de l’escola i baixant les escales. Us deixem un petit recull d’alguns moments.