PROJECTE D’INNOVACIÓ #aquiproubullying

El programa d’ Innovació Educativa #aquiproubullying del Departament d’ Educació posa a l’ abast dels centres la formació, estratègies i recursos necessaris per elaborar un projecte de prevenció, detecció i intervenció davant l’assetjament amb la participació de tota la comunitat escolar, especialment de l’alumnat de 5è i 6è curs qui actua com observador i agent actiu i compromès en la lluita contra l’ assetjament alhora que adquireix les actituds i els valors propis de la competència social i ciutadana.
Durant el curs 2018/2019, alguns docents del centre vam rebre la formació d’aquest programa i vam elaborar el projecte.
Aquest curs hem iniciat la seva implementació. Les famílies van ser informades d’aquest programa a les reunions d’inici de curs i, amb els infants, l’hem treballat al llarg del curs sota el nom FEM PINYA. Els protagonistes han estat els infants de 5è i 6è que han format part dels equips x la convivència ajudant els seus companys i companyes més petits de primària a resoldre els seus conflictes a l’hora de l’esbarjo.
A inici de curs teníem una gran repte a fer amb tota la comunitat educativa  per aconseguir l’èxit del programa i la millora de la convivència en el centre. La comunitat educativa de l’escola Simeó Rabasa està molt satisfeta  de la feina realitzada fins al 12 de març de 2020 i també durant el confinament ja que, en aquest darrer trimestre, hem pogut fer les valoracions que ens faltaven.
Hem pogut elaborar la memòria i en el següent  ENLLAÇ  us mostrem la  pàgina web del projecte on es poden visualitzar totes les actuacions que s’han realitzat amb aquest magnífic projecte.  A l’apartat de valoracions podeu veure un fabulós vídeo on tota la comunitat educativa valora aquest projecte i les millores que ha aportat que han garantit la millora de la convivència de la nostra escola.