ACOMIADAMENT DE 6è, PROMOCIO 2011-2020

ACOMIADAMENT 6è PROMOCIÓ 2011-2020

Divendres 19 de juny vam organtizar un acomiadament ben original i amb moltes sorpreses per als infants de 6è. Vam coordinar amb totes les famílies que vinguessin al centre a recollir una capsa sorpresa amb l’esmorzar i tot de detalls fets pel i les mestres, famílies de 6è, AFA i la resta d’alumnat de l’escola.
A les 11:00 vam fer una videoconferència sorpresa on ens vam acomiadar mestres, infants de 6è i les seves famílies. Va ser un acomiadament en confinament molt bonic i molt emotiu. La classe de 6è va estar molt contenta. Quan es pogui farem una acomiadament al porxo de l’escola amb la resta d’infants de l’escola.

Us posem una petita mostra dels regals que van rebre a casa els nens i nenes de 6è de la nostra escola.

Totes les classes de l’escola i els mestres van fer un recull de petits vídeos i imatges pels infants per la classe de 6è.
Si cliqueu sobre la imatge podreu veure aquest gran regal fet amb molt de carinyo i els millors desitjos.
                                                                MOLTA SORT CLASSE DE 6è!