LET’S PRACTISE…CORNERS!!

Durant algunes sessions d’anglès treballem per corners. Això ens ajuda a practicar i reforçar les diferents destresses, a consolidar el que estem aprenent i també a repassar el que ja hem aprés amb anterioritat.

Al 1r cicle es prioritza la destressa oral, però també s’ha de treballar la destressa lectora i l’escrita. Per aquest motiu els corners proposats són activats on s’han de realitzar tasques de reconeixement i escriptura de paraules previament introduïdes i treballades. Per facilitar tot això, fem servir suports visuals amb aquest vocabulari i amb les estructures gramaticals, que solen ser il·lustracions que acompanyen les paraules i/o frases. A l’hora de realitzar els corners fem una proposta amb diferents nivells per a que l’alumnat trïi i avanci al seu propi ritme.

Al 2n i 3r cicle els corners proposats són per reforçar i consolidar el que estem aprenent i per repassar vocabulari i estructures gramaticals treballades amb anterioritat. Seguim treballant la destressa oral, però les activitats es basen més en la pràctica lectora i en la producció escrita. Aquestes propostes estan seqüenciades per nivells per facilitar que l’alumnat sigui autònom i que cadascú avanci al seu ritme.