6è VIU TEMPS DE CANVIS

L’alumnat de 6è es vol adreçar a l’escola i a tota la comunitat educativa per dirigir-vos unes paraules:

Com sabeu aquests són els nostres últims dies a l’escola. Trobarem a faltar ser una escola petita i acollidora, però començarem una nova etapa amb il·lusió i que creiem que serà molt interessant.

Al llarg d’aquests anys hem après moltes coses i agraïm molt tota l’ajuda que ens heu donat. Sense els mestres i el seu esforç no hauria estat possible arribar on estem. Totes les coses que hem après ens serviran de molt en el nostre futur.

No només hem après matemàtiques, llengua, medi… sinó que ens hem fet grans, compartint jocs, amics, històries, colònies. Hem après a col·laborar, a ser millors companys, a conviure tots junts acceptant les diferències i a preocupar-nos de fer d’aquest món un lloc millor. Som millors persones.

Volem donar les gràcies a tots i totes per fer que el nostre pas per l’escola hagi sigut agradable i bonic.

Us trobarem a faltar.