“Tertúlies Saludables” núm11 (5a temp) 18 maig’18

Us en recordeu de l’11è programa del “TERTÚLIES SALUDABLES”…? Una representació de nois i noies de 5èA van conversar sobre “Què podríem millorar encara per tenir cura del nostre barri”.

Ja el podeu rememorar…!

Idea original de Lourdes Belenguer per ampliar l’abast del benefici pedagògic que suposa l’incentiu de participar en tertúlies i debats radiofònics, el “Tertúlies Saludables” de l’Esc. St. Pere i St. Pau, va néixer de 2014, com a complement del recurs radiofònic proposat al grograma d’educació per la salut l'”Aventura de la vida”.
A través de la Fundació Catalana de l’Esplai juntament amb l’Equip de Prevenció d’Addiccions de l’Ajuntament de Tgna, s’usa per ensenyar els nostres alumnes a plantejar-se de viure i conviure de manera saludable i assenyada, amb l’ús de la reflexió crítica de diferents vessants de la vida.
Avui la Naiala, la Sara, l’Alberto, el Daniel, el Khalid i l’Iker de 5èA, acompanyats pel seu mestre/tutor, el Sr. Genís González i la mestra d’educació musical i bibliotecària de l’escola, la Sra. Belén Zaragoza, conversen amb Tània Llauradó i ens parlen sobre sobre “Què podríem millorar encara per tenir cura del nostre barri”.