Educació animal.

Un grup d’alumnes de la Universitat Rovira i Virgili han ensenyat als nostres alumnes un projecte sobre la protecció dels animals mitjançant les TIC. Els nostres alumnes s’ho han passat molt bé, han après moltes coses i han gaudit d’una tarda on han treballat diverses competències de forma integrada i dinàmica.

Contacontes.

Els alumnes de 1r han disfrutat del Contacontes de l’aventura de la vida. Els van presentar els personatges de l’aventura de la vida i van celebrar una festa. En acabar van recollir-ho tot reciclant els diferents materials. En acabar van fer una polsera amb colors de la natura. S’ho van passar molt bé!!

Contacontes.

Els alumnes de 2n han disfrutat amb el Contacontes de l’aventura de la vida. Els hi ha agradat molt i finalment han fet una polsera relacionada amb la neteja del barri.

Pràctiques de laboratori.

Els alumnes de 6è fan pràctiques de laboratori amb els microscopis per estudiar els éssers vius unicel·lulars aprenent mentre gaudeixen de la experiència.

Taller energies renovables.

Avui, els alumnes de 6è, hem participat en un taller, organitzat per la fundació Repsol, on ens han explicat,  d’una forma lúdica, quins tipus d’energies hi ha, com s’obtenen i quines són les seves característiques.

Ha estat molt interessant.

Taller Reutilitza’m.

El dia 9 d’octubre els alumnes de 4t van assistir  al taller Reutilitza’m al nostre centre, on van aprendre la importància de les tres R: reduir, reutilitzar i reciclar.  van fer una manualitat amb tetra-break convertint-lo amb un comandament per jugar a un joc lúdic (relacionat amb el reciclatge) amb tablets.