INNOVAMAT

Aquest nou curs escolar, des de l’escola Sant Marc, s’ha apostat per l’ús d’un nou model d’ensenyament/aprenentatge de les matemàtiques  a través de InnovamatEs tracta d’un aprenentatge competencial de les matemàtiques a partir del diàleg i la manipulació, en el qual no hi ha mecanització, sinó reptes vivencials, desenvolupament d’estratègies i manipulació per arribar a construir els propis conceptes matemàtics i així aconseguir un aprenentatge real i significatiu.

Si cliqueu a les dues fotografies podreu veure algunes activitats que estem duent a terme al llarg del curs.