ELS DELEGATS I DELEGADES

Bona tarda famílies!

Els nens de nenes de P6 us volem explicar l’elecció i la funció dels delegats de l’escola.

A principis de setembre cada classe ha votat 2 delegats que ara ja sabem qui son, els seus noms son I5:Jana i Brayan. P1: Sofia i Sebastià. P2:Laura i Alexa. P3: Marc Boixadera i Samah. P4: Sofia i Gabriela. P5: Youssef i Monica. P6: Samuel i Ivet.

El dia 11/10/23 va ser la primera assemblea de delegats. En aquestes assemblees es posen en comú els temes que cada classe ha treballat en l’assemblea d’aula i es prenen decisions. Per exemple, l’altre dia vam decidir com celebrar la festa de la castanyada, vam acordar que faríem un torneig de futbol i de bàsquet a les hores de pati i també vam decidir que treballaríem com mantenir el pati més net.

Junts podem fer grans coses a l’escola!

Ivet, Adam, Jan.