CARTES AMB COR

Us voleu apuntar a enviar cartes, dibuixos, imatges, vídeos… a les nostres residències i als nostres hospitals? Voleu fer un missatge amb el cor? Us animem a participar en aquesta iniciativa ja que educació i sanitat bateguem juntes.

CARTES AMB COR

Aquesta és una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom. Ens demanen que des de les escoles i instituts de Catalunya enviem dibuixos, poemes, vídeos o cartes als hospitals i a les residències de gent gran per a les persones que hi ha ingressades i per a tot el nostre increïble personal sanitari.

Els dibuixos, els escrits, les imatges… ens ajuden a expressar emocions i poden ajudar a altres persones a expressar-les i a fer que tot aquest malson pugui ser portat d’una manera més càlida i acompanyada.

Si voleu participar, podeu enviar els vostres treballs per correu electrònic a les següents adreces indicant que sou de l’Escola Sant Marc:

Residència Sant Roc Gironella – fundacio@fundaciosantroc.cat

Hospital Sant Bernabé de Berga – carteshsb@hsb.cat

Residència Sant Bernabé de Berga – residencia@hsb.cat

Hospital Sant Joan de Déu de Manresa – posemhiparaules@althaia.cat

Hospital Clínic – noesteusols@clinic.cat

Hospital del Mar – cartesquecuren@hospitaldelmar.cat

Hospital Sant Pau – missatgesquecuren@santpau.cat

Hospitals i CAPs de l’ICS – gracies.ics@gencat.cat

Si els envieu un correu també ens el podeu fer arribar una còpia al correu de l’escola a8017633@xtec.cat  per poder publicar els vostres treballs a la nostra pàgina web.

Animeu-vos! Animem a qui ho necessita! Tot sortirà bé!

Una abraçada molt forta!

Per més informació podeu clicar AQUÍ