ÚLTIMS DIES DE CURS A L’ESCOLA!

Els nens i nenes de 5è hem fet un munt d’activitats i propostes aquests últims dies d’escola i, per això, hem preparat un àlbum amb fotografies variades de tots aquests moments viscuts. Hem fet els assajos pel festival de final de curs, hem llegit els records que hem anat acumulant en un pot per recordar totes les bones estones passades a l’aula amb els companys/es, hem fet un sorteig, hem fet la collita de l’hort, hem celebrat els últims aniversaris del curs dels companys/es, hem obtingut el passaport per passar a 6è curs i… hem acomiadat a la nostra gran amiga Carmen, que el curs vinent canvia d’escola i la trobarem molt a faltar.

Si voleu accedir a aquest àlbum variat de fotografies, només cal que cliqueu a la foto. Que gaudiu de l’àlbum!