PREINSCRIPCIÓ EN LÍNIA 2021-2022

LES PREINSCRIPCIONS SERAN DEL 15 AL 24 DE MARÇ.

Degut al coronavirus i per a reforçar-ne la seva prevenció  la preinscripció serà  electrònica o en suport informàtic.

Us adjuntem un vídeo explicatiu sobre com s’ha de fer la preinscripció escolar en línia i un altre sobre com digitalitzar documents per als tràmits. Si encara tens dubtes pots accedir a aquesta pàgina que t’ajudarà a resoldre’ls.

INFORMACIÓ GENERAL DE LA PREINSCRIPCIÓ

PREPARA LA DOCUMENTACIÓ

Les sol·licituds s’hauran de presentar de forma telemàtica i, en casos excepcionals que no sigui possible,  caldrà demanar cita prèvia al centre.

PER A MÉS INFORMACIÓ I HORES CONVINGUDES PODEU TRUCAR A L’ESCOLA: 938250953 / 634 791 670

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL DE PLACES (OFERTA ENCARA NO PUBLICADA)

INFORMACIÓ GENERAL EN ALTRES IDIOMES

PRESENTACIÓ DE FORMA TELEMÀTICA  (MÉS INFORMACIÓ DE TOTS ELS PASSOS A GENCAT.CAT)

• La presentació online de forma telemàtica es podrà fer a través del portal: gencat.cat

Documentació necessària:

Per fer la sol·licitud de preinscripció cal presentar tota la documentació necessària per acreditar la identitat de les famílies sol·licitants i l’acompliment dels criteris de prioritat d’assignació de places. Com que aquest any els tràmits es fan de manera telemàtica, cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.

Els documents necessaris per acreditar la identitat de les famílies en la sol·licitud de preinscripció són:

• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • DNI del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne.
    Si el sol·licitant és estranger, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport, i si és estranger d’un país membre de la Unió Europea li caldrà adjuntar el document d’identitat del país d’origen.

De manera excepcional, es poden acreditar les dades d’identificació o de filiació de l’alumnat estranger amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o la directora del centre educatiu corresponent valorarà i examinarà la documentació presentada.