TOTES LES INFORMACIONS DE LA NEVADA MOMENT A MOMENT

INFORMACIONS DIMARTS:
Davant de la situació meteorològica en que ens trobem, intentarem mantenir l’escola oberta, però en aquests moments no sabem el professorat que podrà arribar al centre. Al mateix temps, no tenim coneixement de si hi haurà servei de menjador i de transport.
Anirem actualitzant la informació tan aviat com la tinguem. Moltes gràcies!

Hola de nou, en principi es mantenen tant el servei de transport com el del menjador.
Intentarem funcionar amb el màxim de normalitat possible.

Degut a que les previsions meteorològiques per demà han empitjorat, des dels Serveis Territorials de la Catalunya Central, ens han comunicat que no hi haurà transport escolar i que s’eviti el màxim l’ús de vehicles particulars.
Tot i que les activitats a l’escola no seran normalitzades, en principi es mantindrà oberta per als alumnes que ho necessitin. De totes maneres, demà al matí farem una nova valoració de la situació. Us informarem a través del correu, web i xarxes socials.

INFORMACIONS DIMECRES:
Ha començat a nevar fa una estona i la previsió és que continuï tot el matí. Això dificulta l’assistència d’alguns alumnes i mestres.
No hi haurà servei de transport i no podem garantir el servei de menjador.

Després de parlar amb les altres escoles del municipi i amb l’alcalde, les escoles de primària hem decidit que,
tot i que les activitats a l’escola no seran normalitzades, en principi es mantindrà oberta per si algun alumne ho necessita. Si al llarg del matí veiem que la situació empitjora haurem de trucar-vos que vingueu a buscar els vostres fills / filles. Així doncs, anem estant en contacte per valorar la situació.
Moltes gràcies i disculpeu les molèsties!

L’empresa de càtering de menjador ens acaba de comunicar que no pot realitzar el servei. Així doncs, avui NO hi haurà servei de menjador.

Us comuniquem que degut a la situació meteorològica, a que s’han anul•lat tots els serveis i que no tenim alumnes a l’escola hem decidit, a nivell de municipi, de tancar tots els centres educatius des de la Llar d’Infants fins a l’Institut.
Per tant, després de fer totes les gestions necessàries i atendre les petites incidències, la nostra escola estarà tancada a partir de les 12,30 h del migdia.
Demà esperem poder reprendre les activitats lectives amb total normalitat. Us anirem informant.

En principi,  demà dijous reprendrem les activitats lectives amb total normalitat.