ESTUDI DE MERCAT COOPERATIVA TOTS 18!

Hola famílies!

Els alumnes de 5è, com ja sabeu, per aquest curs escolar hem creat la cooperativa escolar “Tots 18” i necessitem la vostra ajuda per decidir quins seran els productes que elaborarem per vendre al mercat de cooperatives que, si tot va bé, es farà a Berga el proper mes de maig.

Per aquest motiu us demanem si podeu respondre el formulari que tot seguit adjuntem (formulari). També el podeu compartir amb aquelles persones que hi puguin estar interessades. A nosaltres la vostra opinió ens serà de molta ajuda per acabar-nos de decidir.

En aquest enllaç teniu la presentació de tots els productes.

Teniu de temps fins diumenge 31 de gener a la nit.

Moltes gràcies per al vostra col·laboració!