EL NOSTRE REPTE!

Els alumnes de 5è continuem treballant en el projecte del UP! BERGUEDÀ. Després de treballar continguts sobre innovació i empresa ens hem posat a definir el nostre repte com a grup. Finalment hem triat: JOGUINES PER A TOTS!.

Per començar a treballar en ell ens hem posat en contacte amb la Creu Roja i aquest dijous passat ens han vingut a fer una visita a l’escola. Junts hem preparat una entrevista sobre tot allò que necessitàvem saber per posar solució al nostre repte. Ara començarem a treballar en ell!

Moltes gràcies Roser i Queralt!