Constitució del Consell d’Infants de Gironella

Hola famílies!

Per cinquè any consecutiu, els representants dels centres educatius de primària del municipi participen en el Consell d’Infants de Gironella.

Enguany, els consellers/es escollits a la nostra escola han estat: l’Alma Marín i la Meritxell Boixadera de 5è curs i el Francisco Moreno i l’Iker Martínez de 6è curs, els quals ja s’han començat a reunir-se mensualment a la sala de plens de l’Ajuntament per tal d’escollir i tirar endavant un projecte adreçat als infants del munipici.

Estem convençuts que desenvoluparan la seva funció a la perfecció i faran bones propostes a favor de la població més jove de Gironella!

Si cliqueu a la fotografia podreu accedir a més imatges.