CONCURS DE DIBUIX, FESTIVAL I JORNADA DE PORTES OBERTES

ALERTA! CANVIS D’ÚLTIMA HORA:
Degut a les previsions meteorològiques adverses (sembla ser que ha de ploure molt), el diumenge dia 8 d’abril, celebrarem el XLII è Concurs de Dibuix al Pavelló Municipal d’Esports de Gironella.
Les actuacions començaran a les 11 del matí, tot i que els nens i les nenes hi hauran de ser a 2/4 d’11. A continuació es farà la Jornada de Portes Obertes a l’escola. Totes les famílies podreu veure els dibuixos del Concurs, visitar les instal·lacions i compartir experiències d’aprenentatge junts. Fins diumenge!

Aquí podeu veure el cartell del concurs amb el dibuix de 6è guanyador, de l’alumna Imane Ramli. Felicitats Imane!