CLOENDA GIRO-SONA

El proper divendres celebrarem la cloenda del Giro-sona,  amb  alumnes dels centres de primària del municipi que participem en aquest programa  de música, impulsat per l’Ajuntament de Gironella. Els alumnes de 4t tocaran instruments de corda fregada i els de 6è actuaran amb percussió corporal.

El concert es durà a terme el divendres dia 26 de maig a les 9,30 a la plaça de l’Estació.

Hi esteu tots convidats!

Aprofitem l’avinentesa per agrair a l’Ajuntament i a l’escola de música l’organització del projecte Giro-sona i a l’AFA de la nostra escola per comprar els instruments necessaris per dur-lo a terme. És un gran projecte que permet que tots els alumnes durant la seva escolaritat puguin tocar un instrument de corda fregada (4t curs) o de percussió (6è curs).