Celebrem el Carnestoltes a l’escola Sant Marc!

Divendres 20 vam viure una jornada plena de gresca i xerinola amb la celebració del Carnestoltes.

A les 9.30 h, la Perla ens va venir a buscar a l’escola per iniciar una mini rua pels carrers de Cal Bassacs. Va ser molt divertit i vam començar a escalfar motors.

Llavors, ens vam desplaçar fins a Gironella, on vam gaudir d’un bon esmorzar de coca amb xocolata a la plaça. La festa va començar amb la batucada dels infants de cicle superior i la lectura del Pregó.

Després vam continuar la celebració amb la rua de Carnestoltes pels carrers de Gironella, conjuntament amb les altres escoles del municipi. La festa va culminar a l’Espai del Blat amb una gran festa del confeti.

A la tarda vam seguir la celebració a l’escola. Cada grup va fer una desfilada i ball per ensenyar les seves disfresses, i tot seguit vam moure l’esquelet amb una divertida sessió de zumba amb la Mireia. També vam passar una molt bona estona jugant amb globus.

Va ser un dia fantàstic!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>