Projecte educatiu

PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE

(Clica  per veure el projecte educatiu de centre)

Aquest projecte educatiu està elaborat d’acord amb la Llei d’Educació de Catalunya

L’ Escola Sant Marc som una escola catalana, dinàmica i arrelada al nostre entorn. Una comunitat educativa amb una clara voluntat de cohesionar-nos per tal de fer possible una escola integrada a la realitat més propera dels nostres nens i nenes i del nostre país. Som un equip de mestres que programem a partir de diferents metodologies i estratègies per tal que s’ adeqüin a cada alumne/a per garantir el seu creixement personal i per a una millora dels resultats educatius globals. Entenem la diversitat com a dinamitzadora de l’aprenentatge i treballem per la cohesió social. Promovem la participació i gestió democràtiques, el respecte, la tolerància i el diàleg.