BEQUES I AJUTS PER AL CURS 20-21

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem informació sobre els dos tipus d’Ajuts dels quals s’obre convocatòria per al curs 20-21:
1. BEQUES DEL CONSELL COMARCAL PER TRANSPORT I MENJADOR ESCOLAR.
2. BEQUES DE L’AJUNTAMENT PER MATERIAL ESCOLAR I LLIBRES DE TEXT.
1. BEQUES DEL CONSELL COMARCAL PER TRANSPORT I MENJADOR ESCOLAR
AVUI 17 de juny comença un dels primers terminis per la presentació d’aquests AJUTS DE MENJADOR I TRANSPORT escolar pel curs 2020-2021.

ON PRESENTAR LES SOL·LICITUDS?

1. Telemàticament mitjançant la web del Consell Comarcal. El Consell Comarcal oferirà, a les famílies, suport telefònic i telemàtic per ajudar a fer les tramitacions.
  2. Només en casos excepcionals, en què la família no pugui dur a terme els tràmits de forma no presencial, s’ofereix la possibilitat de:
  • Concertar cita prèvia al Consell Comarcal del Berguedà (tel. 93 821 3553 codi 2) o també es pot:  Aportar la sol·licitud i documentació a l’Ajuntament de residència.

En aquests casos caldrà tenir en compte els dies, els horaris, les mesures i el protocol establert per cada entitat.

TERMINIS DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

1. Per alumnes ja matriculats:
  2. Del 17 de juny al 8 de juliol de 2020, per les presentacions telemàtiques.
  3. Del 17 de juny al 6 de juliol de 2020 per cita prèvia al Consell o per portar la sol·licitud a l’Ajuntament.
  4. Per alumnes de nova matriculació:
  5. Del 9 al 22 de juliol de 2020, per les sol·licituds telemàtiques.
  6. Del 9 al 20 de juliol de 2020, per cita prèvia al Consell o per portar la sol·licitud a l’Ajuntament.

TIPUS D’IMPRESOS

–       Hi ha 4 models (M1, M2, M3 i M4)  i cada model té dos tipus de sol·licitud:

o   Renovació de la sol·licitud (declaració jurada que no hi ha canvis).

o   Nova sol·licitud o renovació de la sol·licitud amb canvis.

Al següent enllaç podeu trobar tota la informació i impresos  www.bergueda.cat/educacio . Falta penjar un vídeo explicatiu de com fer el tràmit telemàticament, que demà ja estarà penjat.

Per a qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb el CONSELL COMARCAL, tel. 93 821 3553, codi 2.

US ADJUNTEM UN QUADRE RESUM DELS AJUTS DE TRANSPORT I MENJADOR

2. BEQUES DE L’AJUNTAMENT PER MATERIAL ESCOLAR I LLIBRES DE TEXT.

SI TENIU DIFICULTATS EN PRESENTAR-LES DE MANERA TELEMÀTICA A L’AJUNTAMENT US AJUDARAN a través de l’OAC (Oficina d’Atenció al Consumidor). Telf . 938250033

El passat dia 15 de juny de 2020 es va obrir la convocatòria d’ajuts de material i llibres per als alumnes empadronats a Gironella matriculats en centres públics o privats concertats d’educació infantil, primària i secundària (obligatòria), de famílies en situacions de necessitats socials i/o econòmiques.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitzarà el 3 de juliol de 2020.

Les sol·licituds s’obtindran i es presentaran, prioritàriament de manera telemàtica a través dels formularis disponibles a la web www.gironella.cat, o en cas que no sigui possible presencialment a l’OAC ( Oficina d’Atenció Ciutadà).

Properament es publicaran les bases de la convocatòria i el formulari de sol·licitud.

Us adjuntem la notícia publicada a la web de l’Ajuntament de Gironella:

Per més informació podeu trucar a l’escola de 9 a 13 h o enviar un correu electrònic:
a8017633@xtec.cat